all night long

Känner att jag är rätt så dålig på det här. Men förra inlägget som jag skrev kom aldrig upp, så jag blev arg och bestämde för att strejka från bloggningen,haha. Det var på det inlägget jag skrev om Fridas fest och lite så "/aja.
Idag är jag ovanligt trött, känns typ nästan som jag är bakis :S Synd, tänker ändå inte sitta hemma, eftersom lovet är typ redan slut och jag måste göra nåt den sista kvällen man kan göra nåt på! Sophia tyckte att vi skulle göra stan osäker, haha söt. Så får det fan bli :D Nu ska jag va tråkig och berätta vad jag har gjort på lovet. Jag har jobbat- onsdag, torsdag. Lugnt och skönt var det, har typ lärt mig kassan också! Sen har jag varit i Göteborg med Sophia, har fikat med henne också. Igår var jag också i Gäteborg men med Emil istället. Vi åt mat, fikade, kolla i affärer lite och var på bio, mysigt (:Har lyckats va med honom varenda dag på lovet, duktigt! Det negativa är att han har tagit träningens plats. Buhu, kommer bli fet :( Så nej, jag har inte tränat på hela veckan! haha. Puss, nu ska jag läsa min jävla engelska bok! 


/Kristine♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0