Oh everyone believes, from emptiness to everything

åh gud ,jag är sämst på att uppdatera, mm vet. Ska skärpa mig när Sophia fixar ny header till mig (A) Min är helt jukt tråkig. Men vem bryr sig egentligen, jag skriver ändå inget kul, hehehe. Själv så har man jobbat hela helgen. Är helt slut nu, mina fötter verker :( Förutom det så var jag hemma med mig själv i fredas och somnade typ halv 10, söt jag vet! Och i lördags så var jag & min pojkvän hemma hos mig och hade det mysigt! Och för alla er som inte vet  är det lov snart, gud va jag längtar! Vill ha påskägg nununununu! Har lovat alla att va med dom, plus att jag ska jobba, lycka till! Måste dessutom hitta en gul klänning till min & Sophias lokalfest. Hehh, kommer nog gå bra, har inte sett en enda hittils. Hittade en på internet. Vad säger ni, ska jag satsa eller? ;)
/Kristine♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0