Open your eyes and see everything you can be

Bonjour! Måste börja öva på min Franska som fan nu :o Bara fyra dagar kvar & sen ska jag & typ 12(?) till åka till Frankrike och bo hos varsin familj. Fatta va rädd jag är nu då! Kommer sitta där helt tyst och inte kunna ett skit. Särskild bra är dom inte på engelska heller, haha. Fast samtidigt ska det bli sjukt spännande. Vi ska åka skidor & sånt med så det ska bli kul. Har inskaffat mig en skidjacka nu också ;) Jao, nog om det. Kommer säkert babbla mer om det i veckan, haha! Idag har jag varit duktig och tagit tag i träningen igen, det kändes kan jag lugnt säga! Inte långt kvar till beachen 2010 så man måste börja kämpa ännu hårdare ju;) Sen så har jag varit på Kungsmässan. Fick hem två tröjor idag, gött! Nu ska jag öva lite på min svenska redovisning, sen ska jag laga mat till Emil som kommer hit och sover efter träningen :)<3 Puss!
Rädd tjej!

/Kristine♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0