sleep tight!

hello sweethearts. Idag blev det en hemma kväll för mig. Väldigt sällan jag är själv på helger men det är rätt skönt faktiskt. Skulle gärna vilja vara med min älskling ikväll men han är i norge, så de sög ju:( Så istället har jag hunnit med att städa och kolla massa tv. Har pluggat lite också. Så duktig jag är! Nu ska jag gå upp & kolla på film eller något. Måste lägga mig rätt tidigt eftersom jag ska jobba kl 10 imån. Trodde fan att dom aldrig skulle ringa mig, men det gjorde dom! Och fan va glad jag blev! :D Så får vi inte glömma bilder från igår också, hihi!
/Kristine♥

Kommentarer
Postat av: melinda

fin blogg!

kolla gärna in min :)

2010-03-27 @ 15:29:06
URL: http://melindapadronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0