tjeeeeeeeeena hjärtan!

haha, jag kommer och går här på bloggen känns det som. Fast nu ska jag inte mer åka nånstans på ett tag iaf, så jag lär stanna här en liiiten stund till ;)! Vi har haft det sjukt kul i Frankrike. Har åkt skidor, ätit massa baguette och ost, shoppat, festat, umgåtts, slappat och massa massa mer. Nu kommer man bara ihåg det roliga fån resan och vill tillbaks! Kom hem i söndags och sen dess har jag typ varit med min pojkvän, pluggat & tränat. Idag var jag även hos Frida & planera hennes fest med tjejerna. Ska bli grymt kul! & efter det är det inte långt kvar till jag fyller år ;) Just nu pluggar jag lite på kultur, har prov imån (!) och så lyssnar jag på massa nya låtar jag hittat. Fast alla är värsta porrlåtarna så det är änna lite pinsamt att alla är sånna! Imorgon slänger jag nog ändå upp någon lättare här. Annars är det bara bra. Jag är typ glad hela tiden känns det som, men det är bara positivt, bara lite ovant. Dessutom är det helg imån! Tagga,tagga,tagga! hejdå
Bilder från la France!
/Kristine♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0