trakigt inlagg!

Maste bara borja med att saga att det e sjukt jobbigt att skriva pa ett franskt tangentbordet, eftersom att det e helt skevt och bokstaverna e huller om buller xD Fransman e lite speciella.... Idag har vi varit i Annecy. Jag och Anna hade jattekul och tog massa fula kort pa oss, datan har tyvarr inget sant hal sa jag kan inte fa bilderna pa datan och visa er:( Sen sa har vi varit bla i en kyrka, atit croissant och druckit rosa ol. Sa har jag shoppat lite ocksa! Haha, Anna har inga pengar kvar, syyyynd :D Ikvall ska vi till nat stalle och ata, ar sjukt hungrig! Synd att dom ater vid 10 typ :O Sen ska vi typ till " Salla de fette" och dansa? Haha xD Langtar till mandag da vi ska aka skidor :D Au revoir, hoppas ni forstog nat av det jag skrev, hihi!
P.S Saknar dig Emil <33
/Kristine♥

Kommentarer
Postat av: Maddi Miss kicki

Hur länge är du borta hjärtat?<3

2010-03-06 @ 22:51:21
Postat av: kicki

Jag kommer hem nasta sondag :) <3

2010-03-07 @ 12:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0