jag har faktiskt inte dött!!!!!!

Hehe, nu har det gått mer än en månad sen jag skrev sist. Har verkligen haft något att göra hela tiden. Det har inte direkt varit slappt i skolan kan man lätt säga, plus att jag har jobbat varenda helg :O Men nu kan jag faktiskt andas ut. Har bara ett prov och lite smågrejer kvar. Så jag är back on track again ;)
Det är rätt gött att fylla 18 om 6 dagar eller vad säger ni?!!!!Jag och mamma var på systemet idag och köpte massa goda cider. Typ första gången jag kommer att bli full på nåt gott haha ! Ska ha det till min och Sophias lokalfest i helgen och tjejmiddan innan vi ska gå ut med. Fan va kul det ska bli.
Så här måste alla se ut på lördag annars jävlar, haha :D
/Kristine♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0